Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Help!!!

Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα σχόλιά σας για το καστράκι...δυστηχώς έχει πάθει κάτι το blog μου ή εγώ (δεν ξέρω πια τι να πω) και δεν μπορώ να σχολιάσω στο ίδιο μου το blog.... μου ζητάει προφίλ δίνω αυτό του λογαριασμού μου στο google δηλαδή μου ζητάει email και κωδικό τα δίνω και μετά τίποτα με ξαναπετάει πίσω..τι να πω?????????
και το δευτερο καλύτερο έιναι ότι κάνω δημοσίευση μιας ανάρτησης και δεν το πιάνει..αναγκαστικά το κάνω αποθήκευση στο πρόχειρο και από κει πάω επεξεγρασία και δημοσίευση....
Υπάρχει καμμιά να μπορεί να βοηθήσει θα το εκτιμούσα βαθύτατα μέσα στη ζέστη με 2 παιδιά και στα σκαριά μιας βάφτισης........

2 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Λίλυ. Είχα το ίδιο πρόβλημα (εν μέρει) και εγώ πριν από λίγο καιρό και τα κορίτσια εδώ με βοήθησαν. Δεν ξέρω με ποιο πρόγραμμα μπαίνεις αλλά δοκίμασε να κατεβάσεις ή το Mozzila Firefox ή το Google Chrome και να μπείς με ένα από αυτά. Τα προγράμματα αυτά είναι δωρεάν, το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να τα εγκαταστήσεις. Ελπίζω να σε βοήθησα. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια σου Λίλυ μου. Προσπάθησε να κατεβάσεις στον υπολογιστή σου το Mozzila Firefox. Πάντως οι δημιουργίες σου είναι υπέροχες. Κράτησε αυτό το τελευταίο και θα δεις όλα θα πάνε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή